julia: avsnitt sju blir troligtvis mindre men inte kortare!

scenen jag fick av malin är helt fantastisk! det märks att hon gillar att skriva om mattsson, det kan jag lova! jag kunde inte ens välja ut en favoritmening ur den utan det fick bli två! där har ni någonting att se framemot. jag sitter just nu och skriver på min scen och jag funderar faktiskt på att göra den extra lång så att avsnittet bara består av två scener! dels så har vi ju inte planerat fler scener och dels så är det ganska många personer inblandade i just den här scenen. så det kan bli så. eller så blir det på något helt annat sätt. ingen vet!


vad jag iallafall vet är att det är mattsson, fanny, magnus, susanna och en person till som ni tidigare träffat på som kommer att dyka upp. klura på den ni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0