julia: har kört fast

jag sitter och kämpar med tredje scenen till det kommande avsnitet nu (jag vet att jag är ute i bra tid) och jag har kört fast! eller jag sitter inte helt fast, utan det känns mer som om jag sitter i en riktigt klistrig lera så allt går bara jäääätteeeeseeeegt. och det borde det inte göra för det är ju så roligt! om det inte lossnar snart så kommer jag att skicka scenen till malin så hon får skriva klart slutet, det här funkar ju inte!

det känns lite som om jag fortfarande är kvar i skolan och fortsätter att skjuta upp alla inlämningsarbeten till sista sekund (för det gjorde vi, jämt) och sen sitter man där med paniken och skriver två meningar och sen tar det stopp. men nu tar jag lunch och laddar om och så ska det bli klart, så är det bara! detta är ju faktiskt helt friviligt. och sjukt roligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0