julia: synd att det finns annat i livet än såpis

jag hade tänkt ringa malin igår för ett litet telefonmöte men istället slipade och målade jag mina två kökstolar. så kan det gå. men stolarna blev grymt fina! jag borde inte låta förvånad men det är jag!


jag vet inte riktigt när jag ska få tid att skriva lite nya scener, åtminstone inte förrän måndag eller tisdag. jag gissar att det kommer att vara fullt upp under helgen i lägenheten (jag ska ju äntligen flytta hemifrån woho!) där det ska tapetseras och målas och sånt. spännande. men inte lika spännande som såpis! jag tror malin får kliva in och dubbla det här avsnittet, om nu inte studenten har en jättestor tenta eller liknande. men om det krisar sig så vet vi vad vi prioriterar iallafall, självklart SÅPIS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0