julia: tystare här än nånstans där det är jättetyst

jag tror jag pratar för oss båda när jag säger att vi är lite besvikna över att enda kommentaren vi fått på avsnitt sju är ett erbjudande om en ny bloggdesign (från en person som börjar med "hej snygging" och som vi aldrig någonsin pratat med. jag HATAR masskommentarer!).
ted gärdestad hade ju åtminstone lovat en recension? kom igen, gläd två stackars flickor nu. ge oss lite kärlek! vad var bäst? plocka ut ert favoritcitat och ni kan vinna en påse morötter eller en skelleftebränslen-penna (om ni bor i skellefteå) !


Kommentarer
Postat av: TG

hmm kanske måste starta ngn sorts fanclub hemsida för att få fart på det hela!

förövrigt ser jag ju inte ut som ted längre!

min favorit får bli cliffhangern från avsnitt 4 då

"Susanna Alvén: Fröken Sverige - 20 år senare". Plötsligt stod allting stilla och hon kände hur ilskan växte i henne, Magnus Tollberg skulle få sona för detta. På ett sätt - eller ett annat..."



tar emot en påse morötter med glädje men hellre ett avsnitt 8 inom en snar framtid!

2009-05-19 @ 13:33:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0